Podpořte UNICEF finančním darem
Mnoho společností a nadací se rozhodne podpořit programy pomoci dětem UNICEF přímým finančním darem. UNICEF s partnery úzce spolupracuje na rozhodnutí, který z dlouhodobých programů nebo jednotlivých projektů bude podpořen. Partneři jsou pravidelně informováni o financování vybraného programu a pokroku v podpořeném regionu, případně zemi.
Váš finanční dar pro UNICEF je zároveň daňově odečitatelnou položkou. Za finanční dar Vám bude vystaveno potvrzení o přijetí bezúplatného plnění, případně darovací smlouva, na základě které můžete požádat o získání slevy na dani u příslušného finančního úřadu.
Staňte se partnerem benefiční akce UNICEF
Podpořtě benefičních akce UNICEF. Na akcích můžete prezentovat svoji společnost a pozvat své partnery klienty a zaměstnance.
Zapojte své klienty a partnery
Zapojení Vašich partnerů a klientů představuje jednoduchý, a přesto efektivní způsob, jak spolupracovat s UNICEF a přitom prezentovat Vašim zákazníkům hodnoty, které Vaše firma zastává.
Zapojte své zaměstnance
Staňte se partnerem UNICEF a zvyšte tak důvěru a loajalitu svých zaměstnanců.
Sbírka mezi zaměstnanci
Rádi Vám poradíme, jak sbírku správně zorganizovat, aby společná akce zvýšila motivaci a angažovanost Vašich zaměstnanců. Můžeme Vám poskytnout kasičku, fotografie z terénu, nebo aktuální informace a příběhy dětí z míst, kde může Váš dar pomoci.
Naše dlouholetá zkušenost potvrzuje, že zaměstnanci jsou více motivováni, pokud charitativní sbírku podpoří i samotná společnost, například navýšením na určitou sumu nebo zdvojnásobením vybrané částky.
Organizace benefiční snídaně, přednášky, sportovní akce, team-buildingu nebo večírku s výtěžkem pro UNICEF
Rádi za Vámi přijedeme a uspořádáme na Vaší firemní akci besedu o práci UNICEF.
Spojte Váš produkt se jménem UNICEF
Využijte výhody sociálního marketingu (CRM) a podpořte UNICEF z prodeje Vašich výrobků nebo služeb! Věděli jste, že až 90 % zákazníků dá přednost produktu značky, která ze zisku podpoří charitativní projekt před produktem srovnatelným co do kvality a ceny?
Sociální marketing je nejpokročilejší formou firemního partnerství, která spojuje zájem společnosti angažovat se a finančně podpořit dlouhodobé programy pomoci dětem UNICEF a zároveň podpořit své komerční cíle.
Firmě se tímto způsobem nabízí možnost prezentovat se jako společensky odpovědná, což se s velkou pravděpodobností následně odrazí ve zlepšení nebo posílení obrazu firmy. Mezi další benefity, které sociální marketing firmě může přinést, patří také zvýšení prodeje produktů, posílení vztahu se zákazníkem a samotné značky, upevnění zaměstnanecké loajality a v neposlední řadě jde o další způsob, jak se odlišit od konkurence.
Kontakt pro firmy
-
+420 724 720 744
-
shouskova@unicef.cz