Publikováno dne 14.11.2018
Nákupem hezkých a užitečných věcí prostřednictvím našich partnerů pomůžete i dětem v nejchudších zemích světa. Jak pomáhají partnerské firmy UNICEF, kterým není osud dětí lhostejný?
Společnost L’OCCITANE daruje od začátku listopadu do konce prosince 1 euro z každého prodaného krému na ruce Bambucké máslo (75 ml nebo 150 ml) na programy UNICEF. Společnost se zavázala do roku 2019 ochránit 1,9 milionu dětí před ztrátou zraku – v rozvojových zemích totiž kvůli nedostatku vitamínu A přichází o zrak až 500 000 dětí ročně. Společnost L’OCCITANE se tak rozhodla přispívat na programy UNICEF zaměřené na prevenci a odstraňování onemocnění způsobených nedostatkem vitaminu A u dětí v Bolívii, Myanmaru a Papui-Nové Guineji.

Společnost TextilEco a.s. z Boskovic, která se již 10 let zabývá sběrem textilu a tříděním pro další užitečné využití, podpořila v roce 2018 dlouhodobé programy UNICEF na pomoc strádajícím dětem v nejchudších zemích celkovou částkou 395 843 Kč. Součástí jejich pomoci byla podpora Velkého vodního večera ke Světovému dni vody a adventního koncertu Symfonického orchestru hl. města Prahy FOK, jejichž byli partnery. Společnost TextilEco a.s. k pomoci dětem motivuje i své zaměstnance, kteří jako „Přátelé dětí UNICEF“ pomáhají pravidelně, a zákazníky v prodejnách Genesis v rámci akcí Týden pro UNICEF.

Pomáhat můžete i nákupem dětských plen. Jak? Firma Procter and Gamble z každého balení plen Pampers v prodejnách Tesco daruje až do konce roku částku 2,10 Kč na programy UNICEF zaměřené na boj proti novorozeneckému tetanu. Tato částka odpovídá nákladům na jednu vakcínu.

Při příležitosti Světového dne dětí uvedl Louis Vuitton v rámci svého partnerství s UNICEF nový náramek Silver Lockit navržený britskou herečkou Sophie Turnerovou. Náramek se prodává ve více než 160 zemích světa a třetinový výtěžek z jeho prodeje podpoří programy UNICEF na pomoc dětem. Kampaň má také upozornit na kritickou situaci dětí Rohingů, které se svými rodinami uprchly před násilím z Myanmaru do Bangladéše.

Děkujeme všem našim partnerům za empatii a podporu programů UNICEF.